Kams Hanımlar merhaba benim göğüslerim çok yumuşak ama sütüm İnce çizgi halinde tazikli geliyor ve bebegimle meme reddi yaşıyoruz üç ay dokuz günlük memeye gelince aglıyor ve istemiyor silikon uç önerildi mamajoo marka Silikon uç aldım ama kesinlikle yapışmıyor bebeğim de ememiyor silikon uç kullananlar memeye nasıl yapıştırdınız ve memeyi nasıl kavradınız ya da tazikli süt için önerileriniz var mı sağdığım zaman da süt gelmiyor en fazla 40 50 cc benim göğüslerin boş mu dolu mu sorun ne anlayamıyorum bu durum geçici midir çok üzülüyorum
ttrck Kams tazyikli süt için silikon meme ucu kullanmana gerek yok, bu emzirmeden önce 10-20 cc kadar sütünü sağ sonra bebeği emzir tıkanmadan rahatça emer, benim de tazyikliydi hiç vazgeçmeden emzirmeyi denemeye devam et
zuhalsebu Kams bendeki de weebabynin de o da yapışmıyor ilk etapta elimle tutup veriyordum kızım emdikçe göğüs ucum çıkıyordu o da o vakumla göğsüme sabitleniyodu
caglanne Kams silikon uclar yapismiyo malasef oyle bir özellikleri yok siz elinizle tutacaksiniz e bebekten almistim bende
OzgeSyr_ Kams bence hiç bulaşmayın derim silikon uca temizlemesi dert sonradan bıraktırması ayrı dert konforlu değil tazyikli süt zamanla düzeliyor emerken iyice yaslanın memenizi makaslayın sut akışını azaltır elektrıklı pompa kullanmayın sağacaksanız elinizle sağın geçiyor bebek de alışıyor aynı şekilde emzirdim 21 aylığız sünger gibiler simdi hala emiyor 😂
Kams Gizeem0901 malesef benim sütüm az ve tazyikli silikon uç mamajo aldım sevmedim pek en son iki yanından çekip yapıştırdım sütüme değdirerek bi tık daha iyi oldu ama yatarak emzirmeyi öneririm bebeğinizin başı kolunun üzerinde olsun bi de makaslayarak memeyi öyle tuttur