Kızlar kızım 8 aylık yani nasıl anlatsam bilemedim şimdiye kadar çok canı yanmadigi sürece felan aglamazdı acikmadigi sürece kendi kendine oynardı birlikte oynardık ama son 1 haftadir sürekli ağlıyor kucak istiyor alinca da susmuyor yani ne yapacağımı şaşırdım hiç böyle deildi ne olduğunu da anlamıyorum sizce neyi olabilir hasta felan da deil 2 tane diş çıkardık yine böyle huysuz olmadi neden olabilir fikri olan var mi