Derya674 Benim bebeğimde 7 ay 17 günlük ☺️ ben içiyorum arada hatta dün biraz abarttım bişey olmadı çok şükür ama kızımın zaten doğduğundan beri fazla gaz sıkıntısı olmadı.
bisorunmuvar melegininannesi38 senin yediğin hiç bi şey bebeğe gaz yapmaz bütün doktorlar bağıra bağıra söylüyor
melegininannesi38 bisorunmuvar aynen öyle söylenti vat gerçekten sadece gazlı olan bebek gazlidir diyolar
bisorunmuvar melegininannesi38 gaz bebeğin bagırsakları ile ilgili bi durum ve ne olursa olsun uyusa bile o gazı çıkarıp öyle yatırmak lazım yoksa ben her şeyi yedim hiç bi şey olmadı bütün bakliyatlar herşey
melegininannesi38 Derya674 çok haklısın gerçekten ayakta alkışlıyorum çok ta umursMadim farkında olmuşsundur umarım bovsver bacım böylelerini böyleleri çok burda işsiz olan
Derya674 melegininannesi38 en iyisini yaptın aslında bende öyle yapmaya çalıştım ama dayanamadım. Gerçekten sizde daha fazla muhatap olmayın