Selam herkese benim mini bir fırınım var kapak kısmı camdan oluşuyor cam kısmındaki yağ lekelerini bir türlü çıkaramıyorum 3-4 tane marka yağ sökücü denedim tamamen çıkmıyor bir türlü aslında yağ gibi de değil su lekesi gibi kalıyor napayım kızlar tecrübeli anneler yardım edin ne ile ilk günkü haline getirebilirim 🥰