farelikoyunkavalcisi Kızlar birkaç gündür oğlum direkt uzun olmasa da bahçede güneş görüyor 5 aylık güneş kremi suremiyorum yanaklarinin ortası kızarık ve pütür pütür doktorum rahatsizlandigi için ona soramadım bilen var mı nedir ne yapmam gerekir
lceLady farelikoyunkavalcisi Siz çikolata yiyorsanız ondan olabilir Dikkat edin bakalım yediginiz zaman mı oluyor
mom-1 farelikoyunkavalcisi benim bebegimde aynı böyleydi acile götürdüm sövmediler rahat ol😂 atopik dermatit büyük ihtimalle egzama yani. Acildeki doktor bepanthol el yüz kremi sabah aksam sür demişti geçer dedi 1 haftada geçti öneririm şiddetle
adenit farelikoyunkavalcisi benim bebeğimde de oldu atopik dermatit yada beşinci hastalık varmış ona da benziyo dedi doktorumuz eğer vücuduna yayılırsa hemen hastaneye gelin dedi mustelanın stopia kremini önerdi onu kullanıyoruz iki gündür bugğn biraz daha iyi biodermanın kremini de alabilirsin istersen ilerlemeden kullan
153s34 farelikoyunkavalcisi yedigi bsey dokunmus olabilir mi tabj ek gidaya gectiyseniz?. Veya disari flan ciktinz mi? Benm oglusumunda ayni boyle oluyordu sonra disari cikmamla alakasi oldgnu farkettm 😁
farelikoyunkavalcisi 153s34 yok henüz anne sütü ama bir haftadır koydeyiz bsurekli dışarıda galiba ondan dolayi
farelikoyunkavalcisi adenit bende deneyeyim o zaman yarından itibaren inşallah yayılmadan biter teşekkür ederim 🌺🌺
farelikoyunkavalcisi mom-1 😅😅 denemesi bedava😅😅 ilk fırsatta eczaneden alayım o zaman teşekkür ederim 🌺🌺