seval61 benim ikinci bebeğim bu bebeğimin doktoru abartmadan herleyi yiyip içebilirsin gaz yapar diye düşünme sindirim sistemleriniz ayrı süte geçene kadar parçalanıyor yediklerin içtiklerin demişti ben doğduğundan beri kola içiyorum her akşam bir bardak günde 2 kahve hiç bişey olmadı erkek bebek gaz sorunu hiç yaşamadım desem yeridir gaz damlasınıda 2 ay kullandık şuan 5.5 aylık bazen iki bardak kola içiyorum hiç sorun yaşamadım😂