Bebeğim 10 aylık. Her gece 9.30 10.00 da uyuyoruz. Sizce geç bir saat mi. An anne var babanne var ya biz gidiyoruz ya onlar geliyor sevmeye erken vakitte gece uykusuna geçiiş mümkün olmuyor maalesef sevmek istiyorlar doğal olarak. Her gece bu saatte yatıyor sabaha kadar da kalkmıyor bir daha. İçim rahatsız sizin bebişler kaçta uyuyor?