Jessicaana Kızlar utanarak soruyorum doktora gidemiyorum randevu bayramdan sonraya var 1 aydır normal doğum yaptım dikişlerim düştü ama vajinanın en sonuna doğru elledigim zamn şişik et geliyor elime o ne olabilir
theblackvirgo Jessicaana aşkım o dikiş yeri benimde öyleydi çok normal ama sen yinede gozuk hatta ben de korktum uzun süre oraya dokunmadım sonra kendi geçti
ikievlat theblackvirgo benimde öyle ama çekiniyorum şuan gitmeye 19 aylık kızım var hala olduğu gibi duruyo sizin ne zaman geçti acaba taret alırken böyle elime et parçası geliyo içten sivilce çıkar ya yüzümüzde aynı öyle
theblackvirgo Jessicaana hiç bişey olmadı yavrum eşim de çok temkinli davrandı sonrasında zaten normle döndü şuan ilikimiz normal seyrinde devam hatta o iz bile geçmiş tabi tekrar gebeyim bu sefer sezeryan olcam normal doğumdan artık korkuyorum