sinemo6 Kızlar kaka lekeleri için ne kullanıyorsunuz ? Ben baby me toz leke çıkarıcı kullanıyordum ama kıyafetleri çok yıprattığını farkettim. Önerileriniz neler
Mrt06 sinemo6 beyazlıların uzerıne beyaz renklı domestosu döküp makinaya atıyorum renklılere lekelı yere el yıkama det. Döküp atıyorum
Dyldrm sinemo6 yeşil sabun bildiğin o yoksa da beyaz sabun elinde citile makineye at güneşte beklet lekeli kısmı geçiyor bile zaten
Aslan2103 sinemo6 hic bisi yapmana gerek yok yikadiktan sonra gunese ser aksama leke kalmiyor gunes alir kaka lekesini
Mrt06 Berilsmom13 yazınızı daha yeni gördüm , siz gıydınıgınız o urunlerın boyaması vs yapım aşamasını görsenız bu şekilde konusmazsınız ben tekstilciyim ve giydiklerınızı dusunursenız çokta masum değil o yüzden yıkanan bırseyden korkmayın
elf966 sinemo6 Viking çok amaçlı temizleyici spreyi bütün lekelere kullanıyorum sıkıp çitiliyorum memnunum
bebitonunannesi_ sinemo6 elite home kullanıyorum tüm lekeler için ,akşam da oğlumun yazlıklarında leke farkettim onları sıcak suya bastım o leke çıkarıcıyla ,mucize gibi bir şey ya …bende burdan öğrendim 3tür paketlerle sipariş ediyorum bugünde iki paket geldi