Kızlar oğlum cuma günü emziği kaybetti evin içinde bir türlü bulamadık kayınpederim gidip bir emzik aldı ama oğlumda onu beğenmedi emmemeye başladı ben de fırsat bu diyerekten meme diye ısrar ettiğinde oğlum memen kayboldu bu yeni sarı meme var istersen onu al diyorum hayır diyip geri gitti gündüzleri artık hiç vermiyorum ama sorun şu ki uyku esnasında özellikle gece kalkıp çok ağlıyor ve susmuyor hiç bir şekilde mecbur eski memesini az da olsa verip geri alıyorum tekrardan bugün 3. Gün oldu tamamen gece uykusunda ne zaman bırakır memeyi acaba gece de vermekle hata mı yapıyorum öbür türlü uykusu bölünüyor kalkıyor yatmıyor tekrardan