Merhaba oglum 5.5 aylık gecelerı cok kalkıyor. Bu zamana kdar mama vermedım ama dr artık sadece gece gunde bır kere mama ver yatsın cocukda dınlensın (gunduz pek uyuyamıyor) sende dınlen dedi. Mamada da farklı vitamınler oldugunu iletti.bu gune kdar dırendım gece kac kere kalkarsa hep emzırdım ama bende yıldım artık. Dr doymuuor ver gece sadece dedi ve yarım bırgun yatagını da ayıramazsın gece bıra ayrılın ıkınıze de ıyı gelır dedi ve gunduz 30 cc denedım humana biri. Ilk basta hoslandı ıctı sonra agladı istemedi ama ben kndırarak ıcırdım. Guzel de uyudu. Sımdı aksam asılını dene dedı ve artık aksam 11 den sonra bı kere ver sabaha kadar uyusum dedi. Az once yıne denedım mamayı aglayarak ıstemıyor. Kasıkla ıcırdım sonra bıberonla bı daha denedım aldı ıctı. Mama ıgrenc kokuyor tadı da oyle. Mamada bı sıkıntı mı var sızde yoksa humana mama boyle demır kokusu var gibi igrenc bir tat. Bozulmus falan olsa nerden anlayacagım onuda bılmıyorum. Ama koyarken suya konulunca cozunuyor topaklanma falan olmadı. Bılgılı olan anneler yardım eder mısınız ☹️