dmlshn1 valla ek gıda süreci nanay oldu her şeye alerjisi var onun dışındakileri deneyince de kabarmaya devam ediyor napacagımı şaşırdım karabugday ununa keçiboynuzu özü katıp krep yapıyorum bazen bazen avokado ya meyve ezip yediriyorum pirinç unu ve meyve püresi yapıyordum pirince alerjisi çıkınca onuda bıraktım yoğunluk emzirme ile geçiyor akşamları da sebze yemekleri yapıyorum salçasız onlardan veriyorum karabugday bulguru var onu koyuyorum pek sevmiyo ama ne yese kardır diye her şeyi deniyorum 😅alerji mamasını deniyorum onu da içmiyor bakalım sonumuz hayrolsun