devrim_gnl Bayram için uygunmu bizim burda kimsemiz yok eltim ve görümceme biraz götürürüm yaparsam tadı da güzelmi acaba ,siz napicaksinz?
Omeraslan devrim_gnl misafirlerime yapıyorum. Biz severek yiyoruz hafif bir tatlı ama bayram için hiç tercih etmedim
181818 devrim_gnl çok güzel oluyor tarife uyarsan biz severek yiyoruz biraz uğraştırıcı ama değer ganaji önemli çok sıvı olmasn
Zumra_Fatma devrim_gnl ben sekerpare yapicam pastane usulu yanina belki dondurma yeter bize cok gelen yok cnki cocostar boyle gunlerde guzel oluyor ya bayrama ozel bisi olsun benceeee
Ardenaden devrim_gnl kadayif yapin hazir nasilmolsa uzerinede ceviz serpersiniz ya da findik fistik bsey
Omeraslan devrim_gnl Hazır yufkadan havuçlu dilimi baklava düşündüm. En son ablamla normal baklava yapmaya karar verdik.😊