Benim deneyiyime göre daha kolay geçti süreç sadece ameliyathane ordaki ortam bildiğim için onun korkusu çok fazlaydı. E bide zaten evde bir çocuk var ister istemez toparlanma süreci daha hızlı oluyo. Bebeği tutmak,emzirmek,alt değiştirmek gibi şeyler tecrübeden dolayı paniklik yaratmıyor 😊