Kızlar geçen hafta sms gelmişti Perşembe günü gelin alın diye Pttden. Ertesi gün düzeltme mesajı yollamışlar ve pazartesi gelin alın demişler.
Pazartesiden itibaren tatil değil mi devlet çalışanlarina , nasıl olacak ?
Karta aktarma da yapamıyorum olmuyor. Mecbur gitmem gerek. Siz ne yaptınız ?