lceLady Hayaldigiti Yok ben almıyorum Benım cocuklar gün aymadan bi gidiyor toplamaya evin için şeker doluyor 😀 Gelen cocuklara ordan veriyorum o kadar cok oluyor ki
Doga_sever Hayaldigiti şeker bayraminizi kana bulamayin. Boykot marka sekerleri evinize sokmayin. KENT yerli mali saniliyor. Degil. Bu posta yazacagim tek mantikli yorum bu olurdu. İnsanlarin seker alip almadigi da merak konusu olmaz ya
lceLady Doga_sever cocugu istemiş sanırım şeker. Hastandeymiş. Bayanın durumuda yokmuş. Zor geçiniyor çevre yardımcı oluyormuş. Biraz içerlemiş sanırım bayan ondan soruyor
AdaBebekAnnesi Hayaldigiti Yanlış anlamayın haddim değil ama bayramlar da şeker toplanmaya çıkıp evine dönmeyen kaçırılan başına bişey gelen o kadar çocuk haberi oluyor ki lütfen göndermeyin dünya malesef artık hiç güvenli değil