Gün içinde esim sinir edicek birşey yapsa da yapmasa da aşırı parlıyorum ya hemen bi bağırma çağırma engelleyemiyorum sanki bunu ailede buyucu bi kadin var biz biliyoruz o işlerle uğraştığını ama o kimse bilmiyor sanıyor. Bana da gelip gidiyor kızıyla ara sıra. İlk evlendiğimiz zaman aramız baya iyiydi eşimle haftada bir anca kavga ederdik kızmazdım bile öyle çok suan bakıyorum her gün neredeyse bağırıyorum kızıyorum ya bıktım kendimden yani acaba diyorum günah almak istemiyorum ama bu kadin aramızın iyi oluşunu kıskanıp bana büyü falan mı yaptı böyle ani sinirlenme büyü belirtisi mi çünkü böyle değildim. Ha bu arada zamanında bu kadin kaynanamlarin evine de yapmış büyü ama onlar bulmuşlar bende şüpheleniyorum o yüzden