Kızım 20 aylık oldu uykuları doğduğundan beri çok zordu. Memeyle uyuyor hep çok denedim ama çok dirençli bir bebek artık kesmek istiyorum. Geçen gün 1 gün boyunca emzirmedim (ilaçlı mr a girdim yasakmış emzirmek) yemin ederim gece sabaha kadar uyumadı full ağladı sürekli arabayla dışarı çıktık gezdirdik uyuya kaldı durumca gene uyandı ben kademeli bıraktırmak istiyordum ama olmayacak gibi o gece kabus gibiydi sabır taşı kullanan sonrasında sorun yaşamadan bu dönemi atlatan birileri varsa yazarsa çok sevinirim tavsiyeye ihtiyacım var