https://hizliresim.com/o0vn4gp Kızlar bu tunik nasıl sizce güzel mi bayramda giyilir mi
pembikmom güzelmiş. Giyilir tabiki
pembikmom giyilir tabiki sade ve hoş duruyor
pembikmom giyilir bence sade bi tarzınız varsa hoş bi gömlek
pembikmom giyilir
Cok hos
pembikmom bence güzel değil modeli rengi