mommyy01 Kızlar bır yaş olduk , yan yan tutunarak gıdıyor fakat tek başına ayakta durmuyor halıyle yürüeyemıyor da , destek olarak ne yapabılırım günlük vs ? Konuşma da sadece baba olarak kaldı ve sınırlenınce maa dıyor normal mi her şey ?
Jadewinder mommyy01 benim oğlum 15 aylık yürüdü. Bence çok normal. Konuşma olarak da normal . Ben bebeklere yürüme desteği vs faydası olduğunu düşünmüyorum, zaten kendi psikolojik ve fiziksel olarak hazır olduğunda yürüyor. 18 aya kadar yürümemesi de normal doktorumuzun dediğine göre.
Kuzeynepp mommyy01 hazır hissedince yürür elbet acele etmeyin bizde 10 aylık emekleyip 15 ayda yürüdük.
hayalperest2310 mommyy01 bizde 1 yaşındayız hala yürümedik her yerden tutunur bazen kendi de kalkar ayağa ama hala cesaret edemedi yürümeye
Menessasmom mommyy01 biz babasıyla akşamları birbirimize karşılıklıbi kaç adım yürütüyorduk sonra elini bıraktık kendi adımlar atmaya başladı 1-2 derken çokta hoşuna gidiyordu bi kaç gün sonra yürümeye başladı
zuhalsebu mommyy01 cinsiyetiniz ne bilmiyorum ama arkadaşlarımın oğulları hep yaşından sonra yürüdü. Ayağa kalkıyor, koltuğa tutunup ilerliyorsa bir sıkıntı yok. Konuşma da o ara az oluyor da birkaç aya çözülür dillenir😍
Beratim17 mommyy01 gayet normal benim oğlum da 1 yaşında tutunarak ayağa kalkıp koltuklara tutunup yürüyor ama kendi kendine ayakta duramıyor cesaret edemiyor. Rabbım ne zaman izin verirse ozaman yürürler her çocuk farklıdır