Nazoli Merhaba geçmeyen ishalim yüzünden lopermid ilacını kullanmak zorunda kaldım ve bu sürede bebeğimi emziremedim sütümü sağıp attım hep. İlacı bıraktıktan ne kadar süre sonra tekrar emzirmeye başlayabilirim?