Bebegim38 ilenalemin hiç beklemeyin korku ve stres daha kötü, ben gittim rahatladım. Umarım süzün de öyle olur. Muayene esnasında bile ne olduğunu söylüyor doktor. Usg çekiyorlar zaten
Deletedmom_289 Yelizisz yok canım daha usg çekinemedim özel hastanede de usg ye 1500 tl istediler. 20 kasımı bekliyorum