efeninannesi4207 sifirekran_bolkitap ay çok sağol canım evet ben gecen ramazan bayramında yapmıştım bir kere de unuttum nasıl olduğunu çok teşekkür ederim 💐♥️
aybiduranne efeninannesi4207 ben az önce yaptım valla şerbetini de 4 e 5,5 yapıyorum ama benim tepsim büyük
efeninannesi4207 aybiduranne anladım canım ben dikdörtgen borcomda yapacam da 4 e 4 yapayım inşallah olur
efeninannesi4207 aybiduranne bende yarın flaan yapmayı düşünüyordum ama arkadaşlar erken daha.Şekerlenjr demişlerdi
aybiduranne efeninannesi4207 valla ben geçen bayramda yaptım şekerlenme falan olmadı hiç güzeldi borcam küçükse 3 e 4 yap istersen