neolmusyaani ya orta kulak iltihabı falan vardır yada tansiyonun çıkmıştır canım. Tansiyon aleti varsa evinde bı ölç bence ben öğlen ölçtüm benim tansiyonum çıkmış kardiyoloji doktorum tansiyon hapı vermişti bana 13/8 üstüne çıkınca 1 tane iç devamlı kullanma ama demişti 1 tane ondan içtim 1 tanede ağrı kesici içtim. Tansiyon ilacın yoksa eğer limonlu bı su iç belki iyi gelir