Bekarlığimdan beri adetim duzensizdir benim ama ikinci dogumumdan sonra günü gününe olmasada düzene girmişti Bi nebze gecen ay 1 hafta gecikmeli geldi bu ay gene 3 4 gün gecikti 1 hafta ince Bi ağrım oldu gelecek sandim ama ortada bisey yok prezervatif artı geri çekilme ile korunuyoruz çok etkili Bi yöntem olmasada her ay yüreğim ağzımda geziyorum geldimi gelecekmi spiral taktiramiyorum doktorum tavsiye etmedi rahmim çok yumusakmis implant taktirmaya karar verdim ama nasıldır tecrübesi olanlar fikir verebilir mi