Merhaba anneler. Oğlumla 1.5 aydır özel ilgileniyorum. Bir çok konuda sıkıntımız kalmadı. Şu an nerdeyse her komutu alıyor, ev işlerini benimle yapabiliyor, taklit yeteneği gayet iyi öpücük bay bay alkış Allah 1 falan her şeyi biliyor. Nesne bilgisi çok iyi. Kartlardan ne sorsam ya getiri r ya gösterir. Eksik olduğumuz tek alan kaldı sanırım kelimesi yok. Ve ben ne eksikse onun üzerine düşmek istiyorum. Bu aylarda bebeklerden ne beklenir neler bilmeli neler yapabilmeli fikir verirseniz eksik olduğu noktalara yoğunlaşmak isitoyurm. 1.5 aydır nesne bilgisi komut üzerine oyunlar kurdum. Ama bu durum oldukça gelişti. Şimdi neyin üzerine gitmeliyim bunu bilmek istiyorum. Bir kaç örnek vereyim
Elimdeki herhangi bir şeyi annanene babana ver dediğimde alıp veriyor , kapıyı - ışığı aç kapat , herhangi bir nesne istediğimde hemen getiriyor, ayakkabını giy derim koşarak dolaba gider alır oturur gşyemeye çalışır, montunu-çorabını giy çıkar gibi hepsini biliyor. Getir ayaklarını öpeyim derim uzatır, yemek hazırlarken al oğlum bunları masaya götür dedim götürür geri gelir başka bir şey vermemi bekler, topun nerde derim tüm evi gezer bulur gelir gibi komut alma ve nesne bilgisi olayını aştığımızı düşünüyorum.
Kulak ve burun gösteriyor göz diyince bazen gösteriyor
Evet anneler işin özeti bu. Kelime yok ama başka eksik kaldığı alanlar varsa sizin tecrübelerinize dayanarak o konuda ilerlemek isterim. Şimdiden teşekkür ederim 🌸