Kızlar 3 buçuk aylık oğlum var. Bir kaç güne kadar 11 gibi gece uykusuna geçer 4 5 saat uyurdu. 6 saati bile görmüşlüğümüz var. Sabah 8 de de güne başlardık. 3 gündür gece uykusuna 1 de falan geçiyor ve yarım saatte bir uyanıp emmek istiyor. Yada elleriyle yüzünü ovuşturup kendini uyandırıyor. Bütün gece memede kalmak istiyor. Aç mı acaba dedim mama vermeye çalıştım istemedi. Atakta mı bilmiyorum o yüzden mi bu değişiklik sizce? Bu durumu yaşayan ve düzelen var mı? Gündüz de aynı şekildeyiz. Ayakta sallanarak uyuyor ve ayaktan indirdiğim an uyanıyor. Gündüzü çok dert etmiyordum gece iyi uyuyor diye ama gece de böyle olunca çok yoruluyorum.