aybarsmom34 Kızlar bebeğim 48 günlük kakasını yapamıyordu. Doktorumda bir çay kaşığı saf zeytinyağ ver dedi. Tam verirken elime vurdu ve birazı gözüne geldi hafif kızardı. Bilgisi olan var mı birşey olur mu
durununannitoskosu aybarsmom34 Bol suyla yıkayın bişey olmaz diye düşünüyorum ama bilemedim, çok kızardıysa bir gösterin isterseniz
kvrck80 aybarsmom34 korkma birşey olmaz capaklandigi zamanda zeytinyağı veya anne sütü damlatıp ovuyoruz
durununannitoskosu aybarsmom34 Derisi hassas ya ondan olmuştur birşey olmaz diye düşünüyorum geçer bence kısa sürede