Merveeofs Hanımlar tarifte 3 yumurta diyor ama şimdi baktım 2 yumurtam kalmış hava çok kötü ne ben gidip alabiliyorsun ne de böyle havada online marketler getiriyor. 2 yumurta koysam bir sıkıntı olur mu?
ahsengunesveannesi Merveeofs hiç bir sıkıntı olmaz.Ben 4 yumurta yazan tarife genelde 2 tane koyarım.Yumurta kokusu olmaması için iyice köpük köpük olana kadar çırpın ☺️ kolay gelsin