tomvejerry Kızlar bir büyük poşet kadar muz var hepside yetmiş yani sarı bozulmaya hazır gibiler nasıl saklayabilirim buzluğa doğrayıp atsam olur mu
bebekandmom tomvejerry bi tanıdığım öyle yapıyordu bebeği yiyeceği zaman da kullanacağı kadar çıkarıyordu bi zararının olmadığını söyledi ama ben hiç denemedim
gurbetcimami tomvejerry ben de geçenlerde attım öyle duruyor tüm tüm koydum ben sadece buzu çözülünce kötü oluyor kararıyor sulanıyor buzunu çözdürmeden kullanmak lazım dondurma smoothie faln yapabilirsin buzunu birax çözdürüp
Minel-inannesi tomvejerry ben oyle tekleme kalanlari atiyorum birer birer dondurucuya. Yazin icine bi cesit daha meyve ekleyip blendirla bizlatip kizima dondurma diye veriyorum☺️
expectopatronum tomvejerry ben atıyorum buzluğa. Sonra çıkarıp dondurma yapıyorum. Mis gibi oluyor. 🤌🏻
tomvejerry bebekandmom bende duydum biara ama acaba kararır mi yada bı zararı olur mu tadı aynı olur mu bilemedim ama mecbur koyucam galiba 🥲
Minel-inannesi tomvejerry ben posete katiyorum.ama sizin duzeninize saklama kabi uygunsa orayada koyabilirsiniz 😊