JollyBaby işte sanki inadına yapıyorlar aynı durumu geçen yaşadım eşim o kadar ki yeğenine kızıyor yok tınlamıyor ben ordayım diyo ki halaa kucağıma ver yok diyorum görümcem gözlerimin içine baka baka verdi bende dedim ki çocuk benim senin Halan’ın değil bozulan bozulsun dedim izin verme canım çocuk kendini taşıyamıyor bebeği nasıl taşısın mallar ya