Masalikra1 1.5 yasinda kizim antibiyotik kullmmak zorundayiz bakgam ve grip var zorlda olsa kesnlkle acmiyor agzini agzina akitsak dahi yutkunmuyir inatla ne ile verebilirim basina geken varmi???
Nur_61 Masalikra1 geçmiş olsun emzik kullanıyorsa emzik gibi ilaç içermek için ezikler var onlarla Bi deneyin eczanelerde filan satiliyo e bebekte filan beya şırınga ile deneyebilirsiniz
PamukPrensesannesii Masalikra1 Zorla şırıngayla ağzına sıkacaksiniz ve ağzını kapatacaksiniz yutmasi için. Yapacak birşey yok bende öyle yapıyordum. Eve biraz acımasızca gelebilir ama onun sağlığı için
livanurvealpinannesi61 Masalikra1 valla canım bilmiyorum bize doktor hiç antibiyotik yazmadı kızarık beyaz olduğunda
Masalikra1 Nur_61 emzik kullanmiyoruz ilac emzigini blmiyrm ama siringayla filan o kadr denedimki agzinda tutiyor geri tukuruyor.. igneye gecicez mecbur suurp icmedigi icin
Masalikra1 livanurvealpinannesi61 biz mecbur kullanmamiz gerkiyo giznden iltihap akiyor suku sulu surekli demekki size ihtiyac gormemis
Masalikra1 PamukPrensesannesii neler denedim bunuda denedim inatla agzindan tutuyor yutkunmuyorr 🤦♀️🤦♀️inatla bigazinda gargara yaparak geri tukuruyor yutmuyorr agzinsa bekletiyor
Masalikra1 zekkk siringuylada aynii agzina tamamen akitiyoruz hic bir sekilde yutmuyorr bigazinin orda tutyorgeri tukuruyor hepsini
zekkk Masalikra1 o zaman bardağın içine koyun pipet alın öyle vermeyi deneyin benim kızım dmeir ilacını içmezdi bardağa koyar pipetle verirdik