Göğsümü bir kere geç sağdım uyumuşum ve uyandığımda göğsüm şiş ve acı içinde uyandım sağdım geçmedi ateşlendim doktora gittim antibiyotik verdi düzenli sağıyorum ama hala geçmedi ve koltuk altıma doğru minik topcuklar oluştu ve inanılmaz acıtıyorlar ne yapmam lazım böyle olan var mı ?