1 yaşında bebeğim. Asla yemek yemiyor 6. Aydan 9. Aya kadar zorlamak istemedim sabrettim bekledim ama asla güzellikle yemedi. 9. Aydan sonra zorladım şuan artık yemek görünce çığlık çığlığa.. yalvarıyorum bi yardım edecek yok mu ? Bi psikolog olur veyahut benimle aynı durumu yaşamış birileri… Ne yapmam lazım. Asla yemek istemiyor sadece meme emip uyuyor açlık tokluk hiç önemli değil bebeğim için. İştahsız bir bebek. Tek bir lokma yemek istemiyor saatlerce ac ta bıraktım fayda etmedi nolacak. Kızım 1 yaşında 8.700 kilosu 😑 zorlamasaydım şuan 7 den fazla olmazdı kilosu. Zorlamalarla bu kadar oldu…