doga1 benim bebeğim de 53 günlük benzer bir soruyu ben de soracaktım. Benimki genelde min 15 fakat genellikle 25 dk emiyor ve saat başı emmek istiyor. Günde bi iki sefer de yarım saat 40 dk arası emiyor. Ve çok fazla emdiğini düşünüyorum. Zaten çok fazla da kusuyor sonra. Sizinki ne sıklıkla emiyor? O da saat başı gibi emiyorsa gündüzleri 15 dk bana normal geldi açıkçası. Bir de kilo alımı bence önemli olan. Kilo alımı iyiyse bence dert etmeyin. Ben benimkinin doyduğu halde devam ettiğini düşünüyorum acaba 15 dk dan sonra ben mi memeden ayırsam diyorum
Ek bir bilgi sivilcesi oluyor mu yüzünde. Sivilce çıkarıyorsa kilo alıyordur diyorlar da ama büyüklerin uydurması da olabilir