İyi geceler güzel anneler. Sizinle yaşadığım bir tecrübeyi paylaşmak istiyorum aslına bakarsanız tecrübeden ziyade benim için en yıkık günlerdi. Şöyle ki ciddi anlamda bir influenza (domuz gribi) salgını varmış ben başımıza gelene kadar bilmiyordum! Kızım iki gün önce 10. Ayına girdi eee haliyle dişleri de sürekli bir patlama durumunda. Bundan iki hafta önce burun akıntısı ve biraz öksürüğü vardı dr una götürdüm her şey temiz dişlerinden olabilir dedi zaten başka da bir şikayetimiz yoktu yaklaşık bir hafta kadar ara ara hapşırma ve burun akıntısı devam etti tabi o esnada biz dışarı falan çıkıyoruz çok rahat sonra geçen hafta Perşembe aksamı gece boyu uyumadı huysuzlandı ve ateşinin olduğunu farkettim Ateş düşürücü verdim kontrol edilebilir gibiydi cuma günü tekrar dr a götürdüm bir iki tahlil istedi baktı etti yine temiz çıktı eve geldim Cuma gecesi ne yaptıysam atesi bir an olsun düşmedi 40 ı gördüm hemen hastaneye koştuk sabaha karşı orda birde kusmasın mı eyvah dr bunu bir gördü grip testi istedi sonra bize yatış verdi ben tabi zaten stresliyim atesi düşmüyor diye doktor yatış diyince beni bir ağlama aldı (Allah beterinden saklasın). Cumartesi günü yattık hastaneye iki gece kaldık iki gece boyunca çocuğumun küçücük elinde serum iğnesi,sürekli ilaçlar asla 38 altına düşmeyen Ateş.. meğersem bu illet virüs düşmeyen Ateş yapıyormuş ve tek bir ilacı varmıs etki eden😓 iki gece sonunda şükür atesi düştü ve biraz toparlandı yavrum ama o hastane psikolojisi çocuğumun ağlayışları gözümün önünden gitmiyor. Size tavsiyem bir süre çocuklarınızı çok kalabalık ortama sokmayın hemen bulasabiliyormus. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın, tüm şifa bekleyen hastalara da Şafi adıyla şifa versin insallah🙏🏻