oznur23 büyük 5 küçük 6 aylık inan o duygu çok yaşadım çalışan anneydim AVM’de geç saatte geliyodum çocuk beni toplasan sabah 2 saat akşam 2 saat görüyodu kardeşi oldu sürekli ağlayan durmayan bebek ve tek bakıyorum ikisine öyle olunca 10 dk dalıyosa koş yemeğe abiye yemek hazırla yedir hiç ilgilenemedim nerdeyse hep ağlıyodum özür diledim kaç kere ama oğlum sağolsun anlayışlıydı şuandaha iyi ilgilenebiliyorum eskiye göre ufakalık zaten abiye aşık biraz daha emekleme felan olsa eminim ikisi çok güzel oynayacak üzülmeyin zamanla alışıyorsunuz bide önümüz yaz dışarı çıkma durumunuz olur size de iyi gelir ozaman çocuklara da Allah yardımcın olsun 🥰