Bence bez ile alakalı değil bebişin tek seferde çok yapmasıyla bırde sütle beslendıklerı için çok sulu kaka yapmasıyla alakalı. Birde yenı dogmus bebek çok uyuyor o anda farketmıyorsan taşmaması mumkun degıl ılerleyen zamanda kokudan anlarsın, hangı saat yapacagını bıle bılırsın.