Alparslan98 sabahtan öğle uykusuna kadar 2-3 kere gelmeye çalışıyor yemek vermediğim için olabilir acıkıyor.. öğle ilk uykusundan sonra 2. Uykusundan sonra bide yatmadan önce emiyor.. bebeğim 12 aylık uzun suredir bu şekilde emiyor..
katı gıda da aldığı için çok istemiyor olabilir takılmayın zaten sütün asil kıymetli zamanlarını emdi suanda biraz daha keyif işi süt