atesarp Kizlar bebek arabasinin pusetini oto koltugu olarak kullaniyorum henuz bebegim 5 aylik tek sifir kol zibin ve bir takim giydiriyorum fakat asiri terliyor pusette araba icinde gece yolculugu yaptik sirf terlemesin diye 2 saatte 2 kez ustunu degistim terden sonrasinda aracta ana kucagini acip o sekilde yolculugu tamamladik ve terlemedi bu durumu yasayanlar var mi nasil onlem aliyorsunuz
tgb11 Bir cozum bulabildiniz mi ? Bizde de kraft marka puset var bugun disari ciktik su gibi oldu bebegim. Muslin seriyorum normalde ama fayda etmiyor
damlabx Ben de ne serersem sereyim 15 dakika içinde su gibi oluyor pusette, 4 aylık oldu oto koltuğu alıcam aynı sorunu yaşarsam diye korkuyorum, bu şekilde çocukla hiçbir yere gidilmiyor çünkü