Kızm 17.ayına girecek sallayarak uyuyor birde biberon alışkanlığı var 9da uyur fakat 12de kalkar uykusunu almış otursa sabaha kadar otururu sonra zorla 2 saat sallarım uyur çözemedim ya geç uyuturum olmaz erken uyuturum olmaz bulamadım yani yolunu var mı bu şekilde olup çözüm bulanlar