Ben de sizin gibi düşünüyordum ne alsam diye ama ikisi gerçekten ayrı kulvarlar. Robot süpürgem viomi v3. Pratiklik açısındsn harika. Sonuçta yorulmuyorsun robot süpürge varken, hamileyken falan elim ayağımdı.
Sonra dyson aldım bana sorarsanız övdükleri kadar var hiç yormuyor, her yere de giriyor. Ufacık bir şey dökülse hiç üşenmeden 5 saniyede süpürüyorum. Bi de şarjlı süpürgede bosch ve Philips çok öneriliyor duyduğuma göre