Adetime daha 1 hafta var ama dün gece kahverengi bir lekelenme gördüm sonra gerisi gelmedi ilk kez böyle bir şey oluyor araştırdığım da yerleşme kanaması gibi bir şey okudum kızımda hiç böyle bir şey yaşamadığım için bilmiyorum. Gebelik testi yapsam regle 1 hafta varken çıkar mı ? Çünkü kızımda da planlı bir gebelik yaşadığım için erken öğrenip hemen ilaç tedavisine başlamıştım kan pıhtılaşmasi olduğu için sürekli düşük yaptığımdan ötürü şimdi de yapsam çıkar mı beklemeli miyim gebelik şüphem yok aslında korunuyoruz ama bilemedim