eebruuuu işte süt ve süt ürünleri yeme dedi zaten herşeyin içinde de süt var o yüzden çok bir seçenek kalmıyor paketli gıdaların neredeyse hepsinde süt süt tozu vs var ee çikolata vs desen onlarda aynı şekilde kahvaltılıkları saymıyorum bile akşam yapılan yemekten kalanları kahvaltı niyetine yiyorum artık yoksa kahvaltıda sadece zeytin ekmek yemem gerek