Kızlar b12 biraz düşük çıktı elimdeki damlayla artırmaya çalışcam 2 ay olmadı iğne olcak mecbur.
Fakat elimde ki damlayı 5-6 ay önce aldım, hala etki eder mi yoksa bir kaç ay kullanıl atmak mı gerekiyor, yenisini alayım mı bilemedim? Bilgisi olan var mı
Bir de üzerinde 4-10 yaş günde 1 mg alsın yazıyor, doktor benim 18 aylık oğlum için 1 mg ver dedi.
Son olarak damlanın üzerinde suya karıştırıp için diyor ama ben direk ağzına sıkıyorum damlalıkla. Sorun olurmu ki.
Bilgisi olan yazarsa çok memnun kalırım artık kafam allak bullak vallahi