Anneler, bebeğim bir kaç gündür çok huzursuz özellikle sabhları mesela 6-7den sonra sürekli ıkınıyor gazını da çıkartıyorum düne kadar kakasını da iyi yapıyodu ama az yapmaya başladı onu mu yapamıyor acaba diyorum ama yaparken de vardı. Sizce nasıl geçer doktora götürmeli miyim? Ve uyutırken çok zorlanıyorum memede kendini sürekli geri atıp ağlıyor gazını da çıkarıp veriyorum ama niye böyle oluyo🥺🥺🥺😕