Herkese kocaman günaydın ☀️ bebeğim 1.5 aylık kilo alımı gelişimi emmesi iyi fakat bazen 3 bazen 4 güne bir kaka yapıyor bu normal mi? Çevremde de artık ‘doymadığı için yapamıyor bebek dediğin günde kaka yapar’ diyorlar ne yapacağımı şaşırdım doktor ilaç vermişti fayda etmedi. Bugün 3. Gün olacak hala yapmadı. Ne yapabilirim kaka yapabilmesi için?