fatmadereninannesi Kızlar merhaba 3 aylık bebeğim gece 10 da bağladım sabah 8 de baktım bez kupkuru bu durumu yaşayan var mı ?
Lazziya23 fatmadereninannesi benim oğlum da 3 aydan beri 7 aylık yapmıyor ne güzel işte bezini değiştirmezsin uykusu nasıl uyuduğu için yapmaya üşeniyordur sabh uyandıktan sonra bezini full dolduruyor benimki 💆♀️
Sese fatmadereninannesi ya yeterli beslenemiyordur yada oda sıcaktır terlemiştir ter ile atmıştır canım
AlpBeyinAnasi fatmadereninannesi eğer gün içinde çişini normal yapıyorsa gece kesintisiz uyuduğu için yapmıyordur. Kalkar kalkmaz yapması lazım bu durumda
fatmadereninannesi AlpBeyinAnasi uyandıktan 1 saat içinde yapıyor sadece gece yapmayınca endişelendim
catcilek Ben bununla ilgili bir doktorun soru cevabını dinledim bizim de bazen öyle 3 bucuk aylığız. Gece derin uyuduğu için aynı bizim gibi yapma ihtiyacı olmuyormuş sabah kalkınca yaparlarmış sorun yok bence
Hdemir1618 fatmadereninannesi sütten kaynaklıymış o durum siz bol bol su için. Benmfe bir dönem öyleydi çişli bez çok az alıyordum su içmeyi artınca toparladım