Kızlar selam 7 ay 12 günlük bebeğim var. Her şey çok iyi gidiyordu gece 2 kere kalkıp yiyip mamasını güzelce uyuyordu. 10-15 gündür asla aslaa hemen dalmıyo ve gece 6-7 belki daha bile fazla uyanıyo. Özellikle dün gece 2.30-3.30 itibariyle sabah 7 bucuğa kadar sürekli kalktı durdu emzik veriyorum pıslıyorum yatıyor hop 50 dk sonra bidaha. İnanın gözümü bile açamıyorum artık sinirlerim öyle bozuk ki ağlıyorum. Neden böyle oldu anlamadım. 2 diş cıkarttık bu arada, suanda dişle alakalı bisey olduğunu sanmıyorum aç değil popisinde sorun yok bu kadar kalkmak fazla değil mi ya yardım edin ne olur