nurkpn Daha yeni 4 aylık oldu ama artık eskisi gibi agulamiyor hatta hiç hmm mm diye sesler çıkarıyor arada bağırmaya çalışıyo onun dışında önceden agu falan derdi şimdi o da yok bunu söylemeye kesmesi normalmi daha çok ses çıkarması gerekmezmi
Melikemg nurkpn benim kızımda öyleydi böyle 1 ay kadar durakladı ondan sonra babba dedde Abba gibi şeyler dedi şu an 6 aylik
269522 nurkpn normal normal merak etmeyin ah annelik ne zor çıkardığı sesi bile takıyoruz kafamıza 😔 bizim de öyle olmuştu hatta birşeyden mi etkilendi niye artık yapmıyor diye tedirgin olduk biz de ama sonra başka şeyler yapmaya başladı :) yeni güncellemelere hazırlıyordur kendisini 😂
ipek3435 nurkpn benim kızımda 4 aylık bir kaç gündür bende aynı şeyi düşünüyordum 😂 yani 2 aylıkken daha çok ses çıkarıyodu sanki neden şimdi çığlıklarını duymuyorum diyodum 😂 yalnız değilmişim 🙏🏻